Omdat je natuurlijk wilt weten met wie je samenwerkt
Ik ben natuurlijk ook gewoon een mens. En persoonlijk vind ik het belangrijk om de persoon achter een merk te leren kennen. Daarom vertel ik je graag wat meer over wie er achter Contentbaasje zit.
Meer dan een Contentbaasje
Naast mijn werk ben ik graag actief. Ik houd van een potje squashen, maar ik ben ook op het voetbalveld te vinden. En bij mooi weer sjees ik voorbij op de racefiets.
Tja, het is misschien een leeg begrip. Maar ik houd van gezelligheid en ga het liefst met vrienden op pad. In de stad een speciaalbiertje drinken, een escape room doen of een potje gamen: van al die activiteiten word ik vrolijk.
Van een middag bankhangen kan ik ook genieten. Met de voeten omhoog voetbal of F1 kijken bijvoorbeeld. Heerlijk! Of een serie op Netflix bingewatchen.
Nieuw werk! Ditmaal voor dé podcast voor iedereen die iets met chatbots heeft. Dan heb ik het natuurlijk over @botcasters! Ik mocht mij buigen over een logo, de website en een aantal extra uitingen. Zo wordt de podcast iedere keer opgenomen met een heus Botcasters tafelkleed. Goed voor de herkenbaarheid van het merk. 🤖
Voor @t8mmi8 en @stephanieh1234 mocht ik een volledige huisstijl ontwikkelen voor hun onderneming Synchronised Capital. Denk aan een logo, styleguide en website. Maar ook visitekaartjes en een slide deck.
De kleur donkerblauw straalt rust uit en staat voor eerlijkheid. En dat past mooi bij Synchronised Capital. Niet voor niets is hun slogan ‘Betrouwbaar, discreet en transparant’.